PRYWATNA STRONA STUDENTÓW SZKÓL WYZSZYCH W WARSZAWIE

Na niniejszej stronie beda publikowane artykuly studentów dotyczace argumentacji wyboru tematu pracy dyplomowej.

Odnośniki
AS Konwersatorium PS Henryka

Paweł Jaronko "Analiza i ocena konkurencyjności produktów bankowych"  - 2011
Tomasz Gołda "E-banking - analiza i ocena dzialalności nowoczesnego banku w Internecie ( na przykładzie banku X )"  - 2011
Adam Koselnik "Analiza zyskowności akcji spółek sektora teleinformtycznego"  - 2010
Tomasz Wójcik "Analiza i ocena wprowadzenia nowego produktu na rynek na przykładzie Coca-Coli Zero"  - 2010
Kamila Ćwiklińska "Nowe technologie w marketingu ( na przykładzie nowoczesnych usług teleinformatycznych)" - 2010

Agnieszka Olechnowicz "Analiza i ocena promocji internetowej przedsiębiorstwa jako nowoczesnego narzędzia marketingu" - 2010

Piotr Binka "Analiza i ocena innowacyjnych metod marketingu internetowego" - 2010
Emilia Uszyńska "Projekt Parku Naukowo-Technologicznego" - 2010
Ryszard Orzechowski "Marka a wartosc przedsiębiorstwa" - 2009
Igor Wojda "Marketing produktu IT na rynku stomatologicznym" - 2009
Joanna Judycka "Marketing sieciowy (na przykładzie firmy AKUNA) - 2009

Wioletta Grabowska "Reklama telewizyjna z zachowanie konsumentów (na przykładzie reklam PLUS GSM)" - 2009

Elżbieta Batóg "Analiza i ocena strategii marki (na przykładzie firmy Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.) - 2009
Anna Karolina Trzaska "Wplyw marki na zakup sprzetu sportowego" - 2008
Tomasz Olszak "Miedzynarodowe standardy jakości narzędziem sukcesu klienta" - 2008
Michal Andrzejuk "Badanie marketingowe podstawa podjecia dzialalności gospodarczej 
                           ( na przykładzie pubu dla osób niepalacych ) - 2008
Stanisław Jedliński "System motywowania pracowników ( na przykładzie  przedsiębiorstwa Mazurkas Travel) - 2008
Robert Borowiec "Standard obsługi klienta jako narzędzie marketingu firmy" - 2008
Jakub Polkowski "Badanie marketingowe podstawa kreacji portalu internetowego" - 2008
Marcin Pozarowszczyk "Outsourcing narzędziem przewagi konkurencyjnej firmy" - 2008
Piotr Borowiec "Internet źródlem sukcesu firmy ( na przykładzie banku)" - 2008
Robert Gmyrek "Wprowadzenie nowego produktu na rynek ( na przykładzie zestawu tresek)" - 2008
Hanna Blazejewska - Lis  "Marketing usług pocztowych ( na przykładzie P.P.U.P.  Poczta Polska) " - 2007
Ewa Popińska "Marketingowy wizerunek Poczty Polskiej " - 2007
Elżbieta Batóg "Marketng bezpośredni (na przykładzie firmy Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.)" - 2007
Tomasz Pason  "Rachunek kosztów w procesie zarządzania firma ( na podstawie firmy "Grupa Lotos S.A.") " - 2007
Katarzyna Dworniak "Strategia konkurencji przedsiębiorstw" - 2006
Zbigniew Seligowski "Wplyw zmian w Telekomunikacji Polskiej na jej sukces rynkowy" - 2006
Dariusz Stanek "Marketing wirtualny" - 2005
Renata Kumor "Ewidencja ksiegowa cyklu kosztowo-wynikowego przedsiębiorstwa" - 2005
Kinga Wolszczak "Restrukturyzacja jako narzędzie sukcesu firmy" - 2005
Bozena Wozniak "Programy lojalnościowe narzędziem pozyskiwania i utrzymania klientów" - 2005
Jolanta Nowicka "Strategia zarządzania zasobami ludzkimi a sukces firmy" - 2005
Elżbieta Filipowicz "Zamówienia Publiczne w swietle dyrektyw Unii Europejskiej" - 2005
Dorota Slowik "Controlling jako podstawowy system zarządzania przedsiębiorstwem" - 2005
Michal Romanowicz "Model automatycznej oceny finansowej przedsiębiorstwa" - 2005
Jarosław Szczodrowski "Procedura przyznawania kredytu przez bank" - 2005
Dariusz Wilbik "Sklep internetowy w systemie e-commerce" - 2005
Jan Makurat "Analiza pozycji konkurencyjnej usług telekomunikacyjnych (na przykładzie Telekomunikacji Polskiej)" - 2005
Andrzej Krawczuk "Internet w usługach bankowych" - 2005  

 

 
Magdalena Stefankiewicz "Reklama w dzialalności marketingowej przedsiębiorstwa" - 2004
Edyta Jakimiak "Nowoczesny system obsługi klienta na przykładzie prywatnej firmy medycznej" - 2004
Joanna Gasiniak "Koncepcja dzialalności marketingowej Osrodka Szkoleniowego po restrukturyzacji 
                           jako przyklad marketingu usług)" - 2004
Michal Romanowicz "Pomiar ryzyka kredytowego (na przykładzie banku komercyjnego)" - 2004
Katarzyna Dworniak "Pozycjonowanie produktu narzędziem strategii firmy - 2003
Wioletta Grabowska "Komunikacja marketingowa firmy z klientem w Internecie" - 2003
Irena Loch " Plan marketingowy a sukces firmy" - 2003  

 

 

 

 

 

 
Ryszard Orzechowski "Klient kreatorem marki produktu" - 2003
Zbigniew Seligowski "Zarządzanie relacjami z klientem" - 2003
Izabela Socha "Reklama jako jeden z elementów marketingu" - 2003
Malgorzata Spinek "Promocja usługi telekomunikacyjnej" - 2003
Joanna Gogacz "Public Relations narzędziem promocji" - 2003
Jolanta Mantykiewicz "Klient na rynku usług" - 2003
Beata Szczyrba "Strategia marketingowa firmy" - 2003  

 

Rafal Wojna "Promocja sprzedazy skutecznym narzędziem marketingu mix" - 2003
Marek Kowalczyk "Kontrakty terminowe na WIG20" - 2002
Izabela Zakrzewska "Porównawcza analiza finansowa przedsiębiorstwa (na przykładzie branzy farmaceutycznej)" - 2002
Monika Kowalczuk "Tozsamosc firmy a komunikacja marketingowa" - 2002
Cezary Pawlowski "Marketing usług" - 2002
Arkadiusz Kuranowski "Produkt w marketingu bezpośrednim najwazniejszym elementem strategii firmy" - 2002  
Kamila Wozniak "Reklama przedsiębiorstwa usługowego" - 2002
Urszula Maciejewska "Marketing zakupu" - 2002
Marcin Maciejewski "Marketing globalny" - 2002
Bartosz Prudzicz "Marketing usług lotniczych" - 2002
Magdalena Makulec "Gielda Papierów Wartościowych jako sukces inwestora" - 2002
Dariusz Stanek "Marketingowa ocena internetowych stron WWW" - 2002
Anna Olszewska "Leasing jako metoda osiagniecia sukcesu przez firme" - 2002
Leszek Tomasik "Informatyka narzędziem marketingu" - 2002
Bozena Wozniak "Marketingowe relacje klienta z przedsiębiorstwem" - 2002
Andrzej Mozgalik "Dzialalnosc marketingowa przedsiębiorstwa usługowego na przykładzie firmy telekomunikacyjnej" - 2002
Joanna Krukowska "Public Relations oraz Sponsoring jako narzędzia promocji / na przykładzie firmy telekomunikacyjnej /" - 2002
Agnieszka Nazarko "Strategia marketingowa usług ubezpieczeniowych na przykładzie PZU S.A." - 2002
Marta Jakubowska "Strategie finansowania przedsiębiorstw" - 2002
Beata Paczuska "Analiza i ocena funkcjonowania firmy ubezpieczeniowej po reformie systemu ubezpieczen" - 2002
Iwona Korzeniewska "Szybkosc dzialan źródlem sukcesu firmy" - 2002
Dorota Przybylowska "Rola i znaczenie marki w tworzeniu wizerunku firmy Idea Centertel" - 2002
Wioletta Goryczka "Zarządzanie aktywami obrotowymi w przedsiębiorstwie" - 2002
Mirosław Kotomski "Pasażer czy klient" - 2002
Kuba Gołębiowski "Wizerunek marketingowy firm telekomunikacyjnych w Internecie" - 2001

Mirosława Kania "System call center jako nowoczesne narzędzie marketingu bezpośredniego" - 2001

Tomasz Blazejczuk  "Marketing zakupu w firmie handlowej" - 2001
Urszula Bilska "Dzialalnosc marketingowa wizerunkiem przedsiębiorstwa" - 2001
Anna Stefaniak "Rola i znaczenie promocji marketingowej w budowaniu wizerunku firmy telekomunikacyjnej                                                       na rynku telekomunikacyjnym" - 2001
gościnnie Janina Krystyna Łodzińska "Szkolenia i doskonalenia zawodowe w przedsiębiorstwie" - 2001
Dorota Czeszejko-Sochacka "Wpływ promocji na przyrost liczby klientów firmy" - 2001
Jolanta Krzysiak "Analiza finansowa przedsiębiorstwa w okresie restrukturyzacji 
                          ( na przykładzie Zakladu Radiokomunikacji i Teletransmisji w Lublinie"  - 2001
Anna Gajdamowicz "Wplyw amortyzacji na wynik finansowy przedsiębiorstwa 
                              ( na przykładzie TP S.A. Obszaru Telekomunikacji w Elblagu)" - 2001
Agnieszka Paradowska "Zarządzanie portfelem inwestycyjnym w przedsiębiorstwie" - 2001
Michal Żelazko " Reklama produktu bankowego" - 2001

Anna Rogulska "Kredyty bankowe i ich zabezpieczenia na przykładzie wybranego banku" - 2001

Sebastian Sarna " Promocja w internecie" - 2001 oraz strona www

Monika Kulesz "Marketing w firmie handlowej" - 2001
Arkadiusz Kuranowski "Promocja w marketingu bezpośrednim źródlem sukcesu firmy" - 2001
Arkadiusz Piotrowicz "Znaczenie i rola otwartych funduszy emerytalnych w nowym systemie ubezpieczen spolecznych"-  2001

Wioletta Goryczka " Źródla pozyskania kapitalu przez przedsiębiorstwo" - 2001 

Bartosz Prudzicz "Marketing usług na rynku transportowym" - 2001
Urszula Maciejewska "Dzialalnosc marketingowa malej firmy handlowej" - 2001
Beata Markowicz "Sposoby konkurowania na rynku usług kurierskich w Polsce w latach 1997 - 2000" - 2001
Eliza Tomczyk "Analiza i ocena zasad funkcjonowania kont bankowych" - 2000
Barbara Nieweglowska "Prognoza kursów papierów wartościowych przy zastosowaniu analizy trendów" - 2000
Bozena Gonta "Produkty bankowe jako element konkurencji na rynku usług bankowych (na przykładzie WBK)" - 2000
Katarzyna Langiewicz "Polska polityka kursowa wobec procesu integracji z Europejska Unia Monetarna" - 2000
Bozena Kurzych "Rola badan marketingowych w ksztaltowaniu nowoczesnej 
                           obsługi klienta (na przykładzie Zakladu Telekomunikacji)" -2000
Jolanta Mazek "Obsługa klienta marketingowym wizerunkiem TP S.A. 
                       (na przykładzie Zakladu Telekomunikacji Warszawa-Wschód" - 2000
Lidia Cieslak "Strategia marketingowa TP S.A. na tle otoczenia i konkurencji" - 2000
 Adam Jerzy Ławnik "Analiza i ocena dzialalności marketingowej przedsiębiorstwa    
                               (na przykładzie PHU Biurotechnika)
- 2000
Mirosław Klimczak "Marketing lotniczy (na przykładzie Pll LOT" - 2000
Mirosława Chmielewska "Marketing usług (na przykładzie usługi dzierzawy laczy 
                                     telekomunikacyjnych TP S.A w Zakladzie Radiokomunikacji i Teletransmisji w Olsztynie" -
2000

Agnieszka Wysocka "Wykorzystanie prospektu emisyjnego do analizy finansowej przedsiębiorstw" - 2000

Wojciech Tarlowski "Osiagniecie sukcesu rynkowego przez nowy produkt (na przykładzie FRUGO" - 2000

Ewa Kossowska "System automatycznej oceny wyników finansowych przedsiębiorstwa" - 2000

Marek Zebrowski "Analiza marketingowa produktów dla osób niepelnosprawnych 
                           (na przykładzie rynku wózków inwalidzkich)" - 2000

Zbigniew Dzik "Reklama artykulów konsumpcyjnych" - 2000 oraz strona www

Monika Kowalczuk "Nie dwie ale trzy rzeczy sa pewne w zyciu kazdego z nas: smierc, podatki i marki” - 2000r      
                              oraz strona www

Marzena Panasiuk "Analiza i ocena dzialalności finansowej Zakladu Telekomunikacji w Lublinie w latach 1996 - 1998" - 2000
Wioletta Orlowska-Kaleta "Analiza i ocena dzialalności marketingowej biur obsługi klienta 
                                       (na przykładzie Zakladu Telekomunikacji)" - 1999
Elżbieta Grabarz " Rola i znaczenie usług informatyczno-telekomunikacyjnych
                            i ich wplyw na funkcjonowanie nowoczesnej firmy" -1999
Malgorzata Grzesiak "Marketing personalny - wybrane metody rekrutacji" - 1999
Beata Rombel "Analiza i ocena zarządzania finansami 
                           w Zakladzie Telekomunikacji w Siedlcach no podstawie sprawozdan finansowych"
- 1999
Wanda Jakus "Analiza i ocena przydatności systemu informatycznego KERT do egzekwowania                                                       należności z tytulu swiadczonych usług o charakterze powszechnym ( na przykładzie ZT Tarnobrzeg)"  - 1999
Jerzy Górski  "Analiza i ocena rozwoju malych i srednich przedsiębiorstw w Polsce po 1990 roku" - 1999
Agnieszka Niemirka "Ograniczenia obrotu towarowego z zagranica jako narzędzia handlu zagranicznego" - 1999
Aneta Okumska-Aftyka "Problematyka należności celnych 
                                    w swietle obowiazujacego kodeksu cywilnego (na przykładzie Urzedu Celnego w Olsztynie" -1999
Adrian Chryk "Zastosowanie Internetu w dzialaniach marketingowych" - 1999
Michal Chryk "Media w reklamie - analiza i ocena" - 1999
Tomasz Rudnicki "Analiza otoczenia konkurencyjnego firmy WODROL - PRUSZKóW S.A". - 1999
Malgorzata Bajerska "Analiza i ocena efektywności wswpólpracy TP S.A. 
                                z P.P.U.P Poczta Polska na przykładzie ZT Warszawa Wschód" - 1998
Krystyna Kędzierska "Analiza i ocena jakości obsługi klienta biznesowego 
                                w TP S.A. w Zakladzie Telekomunikacji Ostrolleka" - 1999
Wojciech Ryniewicz "Analiza i ocena wykorzystania lokalnych srodków finansowych 
                               dla rozwoju sieci Telekomunikacji Polskiej S.A. w latach 1994 - 1997"
- 1998
Karol Mikeska "Zastosowanie i wplyw systemów GEOGRAPHICAL INFORMATIONS SYSTEMS (GIS) 
                       na projekty inwestycyjne w Telekomunikacji Polskiej" - 1998

                

                                                     

                                                                                                 opiekun naukowy seminarium dyplomowego