PRYWATNA STRONA STUDENTÓW SZKÓL WYZSZYCH W WARSZAWIE
Na niniejszej stronie beda publikowane artykuly studentów dotyczace argumentacji wyboru tematu pracy dyplomowej.
Odnośniki AS Konwersatorium PS Henryka
Agnieszka Olechnowicz "Analiza i ocena promocji internetowej przedsiębiorstwa jako nowoczesnego narzędzia marketingu" - 2010
Wioletta Grabowska "Reklama telewizyjna z zachowanie konsumentów (na przykładzie reklam PLUS GSM)" - 2009
Mirosława Kania "System call center jako nowoczesne narzędzie marketingu bezpośredniego" - 2001
Anna Rogulska "Kredyty bankowe i ich zabezpieczenia na przykładzie wybranego banku" - 2001
Sebastian Sarna " Promocja w internecie" - 2001 oraz strona www
Wioletta Goryczka " Źródla pozyskania kapitalu przez przedsiębiorstwo" - 2001
Agnieszka Wysocka "Wykorzystanie prospektu emisyjnego do analizy finansowej przedsiębiorstw" - 2000
Ewa Kossowska "System automatycznej oceny wyników finansowych przedsiębiorstwa" - 2000
Zbigniew Dzik "Reklama artykulów konsumpcyjnych" - 2000 oraz strona www
Monika Kowalczuk "Nie dwie ale trzy rzeczy sa pewne w zyciu kazdego z nas: smierc, podatki i marki” - 2000r oraz strona www
opiekun naukowy seminarium dyplomowego