Konsultacje wirtualne
Joanna Merklejn
Wizualizacja Multikina


 
Spis Treści

1. Wstęp
2. Grafika komputerowa

2.1. Czym jest grafika komputerowa?
2.2. Co to jest grafika komputerowa?
2.3. Do czego służy grafika?
2.4. Jakie są rodzaje programów graficznych?
2.4.1. Grafika rastrowa
2.4.2. Grafika wektorowa
2.5. Różnica między grafiką wektorową a rastrową
3. Wybrane programy graficzne wykorzystane w pracy
3.1. Program AutoCAD2004
3.2. Program 3ds max 5.0
4. Przedmiot pracy
5. Wybór metody modelowania
5.1. Globalny układ współrzędnych
5.2. Centrum danych projektowych
5.3. Organizowanie pracy na warstwach.
5.4. Bloki
5.4.1. Właściwości bloków
5.4.2. Praca na blokach
6. Modelowanie w 3DS MAX
6.1. Tworzenie materiałów
6.2. Mapy i mapowanie
7. Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Załączniki
Powrot do strony o AutoCadzie
Powrot do strony glownej