#include #include #include "wenzel.h" wenzel::wenzel() { fprintf(stderr,"(wenzel) utworzono nowy obiekt\n"); val=0; next=NULL; } wenzel::~wenzel() { fprintf(stderr," (~wenzel) Zabijam obiekt NR=%d\n",val); if(next!=NULL) { fprintf(stderr," (~wenzel) a chwileczke , ja ma potomka , najpierw go wykończe \n",val); next->~wenzel(); } else { fprintf(stderr," (~wenzel) czas na moje samobojstwo ,zegnajcie\n",val); } } int wenzel::add_next(int val) { if (next==NULL) { next=new wenzel; if (next==NULL) { fprintf(stderr,"add_next\n"); return 1; } next->set_val(val); return 0; } else { fprintf(stderr,"add_next\n",val); next->add_next(val); } } int wenzel::get_val() { return this->val; } void wenzel::set_val(int val) { if (this->val==0) { fprintf(stderr,"*set_val***Ustawiam wartość w obiekcie VAL=%d\n",val); this->val=val; } else { fprintf(stderr,"*set_val***Wykryłem jakąś wartość w istniejącym obiekcie , próbuje utworzyć inny***\n"); add_next(val); } }